Trasig skärm

Sa jag att jag tappade min telefon häromdagen? Och fick en spricka i skärmen? Min kompis tipsade mig om att det kunde vara skyddsglaset som var skadat och eventuellt inte skärmen. Idag var vi på Pearl market och bytte ut skyddsglaset och det stämde. Skärmen var inte skadad. Jippie! Välinvesterade 45 rmb. 

Eftersom vi somnade tidigt igår vaknade vi också tidigt. Tom tränade och vi gick/cyklade för att möta honom. Köpte bröd och skickade med honom hem sen gick Thilda och jag till hive-boxen och hämtade ett paket som kom igår. 

I paketet låg det badleksaker som Thilda ska dyka efter i poolen. Motivation till att lära sig simma. 🙂

Vi har varit på Pearl market och banken nu på förmiddagen. Hemma för lunch och senare idag ska vi ta metron in till stan. Blir skoj! 

/Charlotte 

Thilda som tittar efter Tom när han går hem. Hon hade helst velat att han också följde med och hämtade paket. ❤️
(null)

(null)

Med paketet. 
(null)

Köpte en fin matta igår på Ikea. Det är bara det att man inte kan stänga dörren (med nätet) när den ligger framför dörren. Den kommer hamna på baksidan, vid terassen, istället. 
(null)

Jag dricker mitt citronvatten varje morgon. Gott!
(null)

På väg till Pearl market. 
(null)


Kommentera här: