Kvällshandling

Thilda hade sin sista tennislektion för denna terminen idag. Vilket påminner mig om att jag måste gå in och boka för hösten. Hon hade lagom kul, inte jätte taggad... Men hon var så stolt när de fick diplom på slutet. Och hon ställde glatt upp på några bilder.
 
Vi gick direkt hem efter tennisen. Jag ville att Thilda skulle leka lite med ayin för att få prata/höra lite kinesiska... det ville inte Thilda. Det tog en stund men sen lättade hon upp (Thilda) och de lekte och hade kul i 45 min. Jag passade på att börja packa för semester. Kul!
 
Vi fick crepes med köttfärssfyllning idag. Med pannkakorna som ayin gjorde i tisdags och köttfärs som vi hade i frysen. Det gäller att äta upp det som finns i frysen nu.
 
På tal om en annan sak så har jag köpt lite saker på apotea, att levereras till mamma och pappa. Skulle köpa en hel del så försökte leta efter en rabattkod, hittade dock ingen. Men såg att om man lämnar 20 sek till välgörenhet så fick man en 10% rabattcheck. Så jag beställde hälften + lämnade till välgörenhet. Dock fick jag inte rabattkoden direkt utan den kom med paketet. En liten miss... Men paketet kom snabbt och nu är andra beställningen lagd, med 10%. Haha. Det är de små utgifterna som räknas. ;)
 
När jag var ute och gick idag så gick jag förbi en skoaffär som hade rea. Efter middagen så tog vi Thildas cykel och cyklade/gick dit. Vi hittade två par skor till Thilda och alla tyckte att det var väldigt kul att hon var där. Ett ungt par ville gärna ta bilder på henne. Ibland ställer hon upp men ibland säger hon att hon är blyg och inte vill.
Vi var hemma igen 19:40 och då åt vi kvällsmat sen läggdags. Nu ska jag också lägga mig.
 
/Charlotte
 
På väg hem från skolan.

Diplom
 

Kommentarer:

1 oloftok@telia.com:

Kanonbilderav Thilda..Torgny K.

2 oloftok@telia.com:

Kanonbilderav Thilda..Torgny K.

3 oloftok@telia.com:

Kanonbilderav Thilda..Torgny K.

4 oloftok@telia.com:

Kanonbilderav Thilda..Torgny K.

Svar: Ja, hon är tuff. 🙂 Kramar från oss ❤️
Charlotte Karlsson

Kommentera här: