Ikea - helt i onödan

En kompis fyller år i morgon och har bjudit in till födelsedagsfrukost. Vi har samlat ihop till en present men eftersom hon älskar Bilar (ni vet, godiset) så tänkte jag att jag åker till Ikea och köper dem till henne. Har egentligen inte tid men vad gör man inte.. tog med böckerna så att jag kunde plugga på vägen. Men tji fick jag. Jag skyndade genom butiken och handlade för totalt 132 rmb. Väl i matbutiken så fanns det inga bilar. Så snopet!  Köpte massa onyttigt och besöket på Ikea var helt onödigt.  Missat min träning så borde verkligen inte äta nägot av det. (Mums mums mums.) Men nu är det som det är. 

Ska göra det bästa av resten av dagen. Sitter med ekonomiböckerna och nästa övningstenta framför mig. 🙂

Solen skiner och 23 grader varmt. Härligt! 

/C

Åkte i träningskläder. Så bekvämt. 😊
(null)


Kommentera här: