Missade ju en sak

Vi ska få mer besök. I September. (Nu blev jag så där osäker, stavas månaderna med stor bokstav? Orkar inte gå och kolla i mina böcker så chansar. Det borde ju vara stor bokstav i början på
månader.) Jätte roligt ska det bli! 

Vårt nästa besök är ju faktiskt här vid denna tiden nästa vecka.

Alltså jag har glömt att berätta en annan sak. Väldigt viktig. När vi var på babyshower i veckan så pratade vi ålder. Jag berättade att jag blir 37 i år och en av tjejerna blev helt chockad och trodde att jag var typ 32. Hon undrade vad jag hade för knep.  Det är ju roligt att höra (även om det inte är sanningen.) haha. Gjorde min dag och vecka (månad?!) i alla fall! 

/Charlotte

I brist på andra bilder så blev det en selfie på Thilda och en på mig. (Tom sitter vid datorn.)
(null)

(null)


Kommentera här: