Igår kväll

Jag hade mycket att skriva om igår kväll men faktiskt ingen energi. Idag är en ny dag!
 
Kan börja från början och beskriva dagen med bilder.
 
I söndags beställde vi en solstol som Tom kan sitta i på heglerna med en öl i sin hand. :)
Den kom igår på dagen. Snabbt jobbat. Det ringde på dörren och när jag öppnade stod detta paket utanför.

Stolen var skön och solen var väldigt varm. Lockande att sitta kvar. Den kostade 99 rmb för övrigt. (Snyggt med borstarna i bakgrunden...)

Jag beställde en flaska vin från Epermarket (måste bunkra upp inför vårt besök. :) Den kostade 80 rmb (en av de billigaste faktiskt) men jag blev lurad. Det är ju bara en lite flaska... Säkert jätte god!

Efter flera dagar med dålig luft (över 150) så var luften bra igår eftermiddag. Vilken lycka! (Idag är den över 150 igen...)

Vi hälsade på Agneta igår. Hon bakade kanelbullar. Mums! På kvällen ringde det på dörren och då kom Agneta med ett helt gäng kanelbullar till oss och ett litet sött paket med kex till Thilda. Vi blev väldigt glada! Supergoda!

Idag funderade på att köra på "sporty look" till IKEA, eftersom jag det är bekvämt och jag gillar färgen på tröjan, men det blev inte så. Agneta och jag ska snart åka till IKEA, jag ska lämna tillbaka en matta och köpa några småsaker.
 
/Charlotte

Kommentera här: