Höstens ansökan inskickad

Så där ja. Nu har jag gått igenom alla 1198 distansutbildningar och skickat in min ansökan inför hösten. Några roliga kurser; "Nya gamla kyrkor", "Podcastradio". Inga av dem har jag sökt. Överst på min lista står återigen spanska. Håll tummarna för att det ska gå bättre denna gång.
 
Med muta så gick lämningen bra imorse... En glad tjej som vinkade och skickade slängpussar vid fönstret när jag gick. Lättnad. <3
 
Nu ska jag fortsätta med min sista uppgift i Akademiskt skrivande. Den är dock tre-delad; först skriver jag en text, sedan lämnar jag den till en kurskamrat (som läser igenom min text och kommer med feedback, och jag samma med hennes/hans text) och slutligen skriver jag om min text till en slutlig version och skickar in till läraren.
 
/Charlotte
 
 
 

Kommentera här: