En lång första dag

Vilken härlig dag ett. 🙂 Vi tog oss hem från flygplatsen genom dimman. Glad att planet landade med endast liten försening. Agneta, Kaj och jag åkte taxi, resten med chauffören. Det var en upplevelse att åka taxi. Jag har inte hört så mycket av smaskandet, harklandet och rapandet tidigare... han tog även fram sin rakapparat under tiden han körde och rakade sig. 

Efter en fika så vilade sig gänget medan Thilda och jag åkte till Pearl market och köpte den utlovade och, väl förtjänta, presenten. Bra lämningar hela veckan. Vi köpte även nya skor till Thilda. En sväng till city shop och Swiss butcher och sen hem. 

De vaknade strax efter att vi kom hem och vi promenerade till Flower market. Det var fem kilometer fram och tillbaka mätte vi. Köpte några vackra blommor. 

Hemma en stund och hann med lite bubbel på terassen för att sedan gå till Geneva för att äta middag.  

Vid åtta så sov nästan alla. Thilda sover nu också och snart jag också. Inte så många bilder. Ska stämma av vilka jag får lägga ut. 

Imorgon kommer Tom. Jippie!

Glad påsk! 

/Charlotte 

Väntan på flygplatsen. 
(null)

Skål!
(null)

Presentöppning. Lycka! 
(null)

Mums! (Så mycket gott som fanns med i väskorna!)
(null)

Kommentarer:

1 Linda:

Ååå va kul med faamiljebsök❤️
Glad påsk på er💛🐣💛😘😘😘

Svar: Ja, hur mysigt som helst! Tror att de får stanna! 🙂 Glad påsk! Kram ❤️🐣
Charlotte Karlsson

Kommentera här: