Älskar överraskningar

Vi (Tom och jag) bestämde att det bästa ändå är att Thilda och jag möter upp vårt besök på flygplatsen. Vi har ju verkligen längtat och det kan vara kul att möta dem på flygplatsen. Det betyder ju därför att Thilda inte kommer gå till skolan idag men det får bli så. Tanken var att chauffören skulle möta upp på flygplatsen (de kommer nämligen 07:10) och jag skulle gå och lämna Thilda på skolan. Sedan skulle vi alla hämta henne i efterrmiddag och det hade ju också varit roligt. Nu är vi båda hemma och blir hämtade av chauffören 06:20. Nu ska Thilda faktiskt vara ledig en vecka. Jippie!
 
Jag vaknade dock 04:30, fåglarna är helt tokiga och det går knappt att sova. Jag tog tillfället i akt och gick upp för att plugga. Jag har fått lite gjort på min uppgift och är lite närmare klar. När jag skriver en text så har jag märkt att det är bra att gå tillbaka och läsa igenom den flera (flera flera) gånger, helst olika dagar, för då kan jag formlulera om och optimera texten för varje gång.
 
Jag hoppas nu inte att gänget har tillgång till internet, och läser bloggen, för vi vill överraska dem. :)
 
Uppdatering: Thilda ropade från övervåningen och sa "Mamma, jag kommer ner." Det var första gången det hände sedan vi flyttade hit, hon brukar annars gömma sig under täcket och saga "Mamma, pappa. Kom och leta efter mig." Hon ser fram emot att hämta mormor, morfar, Agneta och Kaj. :)
 
/Charlotte, i morgonrock
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Katrin:

Vilket härligt påskfirande med familjen. Hälsa alla från oss. 🐥🐰🐣❤️

Svar: Ja, underbart! Ha en härlig helg! Glad påsk! Kraaaaam ❤️😘🐣
Charlotte Karlsson

Kommentera här: