En rolig kväll trots förlust

Vi gick vägen om Familjen Thomas på väg ner torget och Lillys för att se matchen. När vi kom till restaurangen 16:01 så hade de redan gett bort våra platser, hyfsat (väldigt irriterande). Vi var tolv igår, så inte lätt att hitta ta platser! Men de fixade något på sidan av alltihop, och vi fick en hink öl och vatten som kompensation. Nu undrar ni kanske varför vi var tolv? Vi fick besök av pappas kusin Hans med familj som också är här på semester. 
(null)

(null)

(null)

Efter matchen, som vi helst vill glömma, så åt vi middag på Lillys. Det gick väldigt snabbt att få maten vilket var skönt eftersom klockan redan var ganska mycket. 
(null)

Kusin-mys. 
(null)

(null)

(null)

Vi promenade hem, och mötte upp det gänget som åkte bil hemma hos oss. Kaffe och kaka på takterassen (tur att jag hade städat den 🙂). 

Vi hade en väldigt trevlig och rolig kväll med många skratt! (Och det skriver jag inte för att det är möjligt att de kommer läsa bloggen idag... 😉). Tiden går alldeles för snabbt bara, helt plötsligt var ju klockan efter nio trots att det fortfarande var ljust. 

Kortet med hela gänget på restaurangen ska vi skicka till farfar som vykort, tror att han kommer uppskatta det. 

Under kvällen blev min mobil kapad och jag fick några roliga bilder. Funderar på om jag ska lägga in någon av dem här... men har inte bestämt mig ännu. 

Thilda var så bestämd med att jag skulle väcka henne idag så att hon kunde följa med till poolen. När jag väl fick väckt henne så ville hon inte hänga på. Jag fick inte heller gå för jag skulle göra frukost sa hon. Så nu är der väl bäst att jag gör det. För sent för att simma nu. 

Ha en fin söndag! 

Om en vecka är Tom hos oss och det är Thildas födelsedag. 

/Charlotte


Kommentera här: