Vi har kommit till paradiset

Ja, jag tror faktiskt det. Jag får nypa mig i armen. 

Servicen från personalen är verkligen toppen bra! Hotellet är hur stort som helst. Utsikten och vyerna är utan dess like. Det är så varmt så att vi är ständigt svettiga. Vårt rum var inte färdigt när vi kom så vi passade på att äta lunch med en lokal öl. 

Flygresan gick snabbt då vi sov alla tre. Jag trodde att det var lågprisflyg men vi bjöds faktiskt på frukost på planet och två omgångar med dricka. Det var dock en kinesisk frukost. En låda med varm gröt. Jag trodde att det var risgrynsgröt men det var inte alls sött, såg att alla andra stoppade i kokt ägg och någon grön grönsak (liknade långkål eller spenat i små bitar). Det var inte i min smak. Vi gick även en yoghurt som var god, vattenmelon och någon varm bulle. Men det var säkerligen kött i den... 

Nu ska vi gå till poolen. Thilda är väldigt redo för det. 

/Charlotte 

På flygplatsen
(null)

(null)

På hotellet
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Utsikten från rummet 
(null)

(null)


Kommentarer:

1 oloftok@telia.com:

Släpp inte Thilda i bassängen med hajen.Farfar.

Svar: Åh nej, det ska vi undvika! Tom tyckte att hon skulle stoppa ner handen... men hon var smart och lät bli! ❤️ Kram
Charlotte Karlsson

2 Katrin:

Ser underbart ut! 😍👌🏻

Svar: 😘
Charlotte Karlsson

3 Lennart:

Vi önskar er en riktigt skön semester och få umgås med Tom i flera dagar. Det är skönt att få klaga lite på värmen efter en lång, kall vinter. Kramar från mamma o pappa!

Svar: Tack! ❤️ Härligt klimat så vi kan verkligen inte klaga. Kraaam
Charlotte Karlsson

Kommentera här: